Saturday, 16 October 2010

Curiously Fragmented...

... and spooooky... and... layered... and I have so many hats on today I am nearly falling over ROFL My first hat... is the Artistic Stamper Creative Team Blog... which is featuring my spooky tag and all the deets about it which are HERE... it is also another entry into The Artistic Stamper Monthly Challenge... which this month is LAYERS...and there is a prize up for grabs too :O)) CLICK HERE to see all the stuff you need to know about the challenge.



Anyways... that is one hat, my next hat (a rather fetching bobble hat) is my entry to the Compendium of Curiosities Challenge...hosted and devised by the loverly Linda...*btw, I am sooo lucky, I won a prize last week!! A set of stamps... signed by The Duke of Distress himself... I promise not to become a signature bore ROFL* now, I had massive idea's for my entries this week... I always make a tag cos I am going to have 35 of them by the time the challenge is complete... but... I also got all set up to make a bracelet... and got all the way to getting the Fragments sorted... and kinda ran out of time... so... the tag is the only thing I have got finished... someone fast forwarded this week, I am sure about that you know, I mean, yesterday was Monday right??? ROFL




I have another hat on too (this one is my beret and I can say oooh la la really convincingly in a French accent you know) and that hat is the organisational monster that has taken over my Room of Stash... hey, I just realised I made a typo... it should have said... disorganisational monster... durrrr... yes, indeedily, after spending FOUR hours a couple of weeks ago tidying up, putting away, clearing out, emptying bins, re-inking all in pads, scrubbing cakky bits of gunk off craft sheet... erm... well, I have had a bit of a time of it haven't I? All that stress and upset about the Xmas box of stash being, ahem, eaten, the really fab excuse of not having to make 900 Christmas cards this year gone... then the unpacking of... I kid you not... 500+ CD's that Grim and I have collected over the years... phew, they are all unpacked, alphabeticised (yep, that is the inner nerd in me) and now... well, I have waffled on so alarmingly that I am completely lost and need to go and have a little lay down!! Oh, and... the other hat... is my Sunday Stamper hat... tomorrow is a funny theme... you will like it... honestly... you will... so please pop by tomorrow to see what I am up to again... I love that you leave me lovely comments... and I now have my cheeky old moobag hat on... please can you leave me a comment here as well as over the road at the ASCT??? Pwetty please?? I need sympathy today... actually, that is TRUE!!! I need sympathy cos... Ellen is going on a weekend of classes with Wendy Vecchi... and I wanna be there too... Ellen said that she will get me photo's and give Wendy a hug from me, so that makes it a bit better but... *sob* I gonna go now, you have probably given up with reading and gone off to make a cheese sandwich or something... but... THANK you for looking... have a FAB day.. TTFN

Hels x

18 comments:

Val said...

See you at the Stamp Attic!!!

Valxx

ellen said...

I promise to take lots of pics and share... and give Wendy a big "squench" from you! :) Hugs, Els xx

Linda Cain said...

Very cool, Hels!!!

Love it.

Linda

Shar said...

Awesome, Hels! What a cool look for fragments!

MarleneMAZ said...

I love this tag! so much on it and so many different techniques, must have taken you ages, lol!

Pat said...

Ohhh, Spooky, in a "fragmented" kind of way! lol

Great job as always.
Hugs, Pat

flutterbycrafter said...

OMG what a lot of hats, lol. The tag is lush, all the different elements you've put on it, my ind blown away, love it. xx

She said...

Morning Hels................LOVE this Tag. Great looking fragments. Love S xx

Joanne said...

I so hope that when Ellen comes to visit you, time stands still everywhere except in your house so that you can have the most memorable time ever, but each time you step outside it's the same time so you can pop back in and keep going.
Luv Joanne xx

Sandy said...

Yeah this rock.
The coolest halloween Tag in the blogger world. Love it hun.

kristie said...

LOVE THAT TAG!!!!

JeanFB said...

Hels, your fragments are oh-so-fabulous, your skellie quite the fashionista! Have a great weekend!

Sandi M said...

Awesome fragments on your tag!

Netty said...

Terrific Tag Hels, love your charms and that great little pot of poison...brilliant touch. Enjoy the weekend. Annette x

Linda Ledbetter said...

"Fragmented, spooky and layered" sounds like my twenties! Yes, the entire decade. From what I can remember ;-)

But enough about me. This tag ROCKS!!! As soon as I saw that FABULOUS skeleton with his most excellent jack-o-lantern I was smitten! And the coolness doesn't stop there-- the fragments are awesome, utterly, and the little poison bottle is just darling (and that's not a term you hear applied to poison very often).

You look fabulous in ALL your hats, darling!

Yelowflower said...

ha ha ha hee hee rofl and it's a nice project too!!!

Terry said...

Hopefully you don't get tired of hearing, "this is awesome!" Very cool!

Sam said...

Hi sweetie, this is awesome, I have created some thing for your challenge, hope it gives you a little giggle x

http://samantharoyal.blogspot.com/

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails